Update: Friday Special Board Meeting canceled
The Greater Albany Public Schools Board of Directors has scheduled a Special Board Meeting on Friday, July 16, at 5 p.m. The agenda for the meeting can be found here.
Public Comment (in person and written) is an agenda item for this Special Board Meeting due to agenda items E-1 and E-2 (per Board Policy CBB – Recruitment and Appointment of the Superintendent). Members of the public may sign up to speak upon arrival at the meeting. Written comments may also be submitted to be read by noon on Friday and must be emailed to Board Secretary Chris Green at chris.green@albany.k12.or.us. All in-person and written comments are limited to three minutes and must follow the procedures outlined at the following links:
Participating in Board Meetings
Public Comments to School Board
The meeting will be live streamed on the GAPS YouTube Page.
Spanish Translation
Actualización: Se canceló la reunión especial de la Mesa Directiva del viernes
La Mesa Directiva de las Escuelas Públicas de Greater Albany ha programado una reunión especial para el viernes 16 de julio a las 5 p.m. La agenda de la reunión se puede encontrar aquí.
Los comentarios públicos (en persona y por escrito) es un tema de la agenda para esta reunión especial de la Mesa Directiva debido a los puntos de la agenda E-1 y E-2 (según la política CBB – Reclutamiento y nombramiento del superintendente). Los miembros del público pueden inscribirse para hablar al llegar a la reunión. Los comentarios escritos también pueden enviarse para ser leídos antes del mediodía del viernes y deben enviarse por correo electrónico a la secretaria de la Junta, Chris Green a: chris.green@albany.k12.or.us. Todos los comentarios en persona y escritos están limitados a tres minutos y deben seguir los procedimientos descritos en los siguientes enlaces:
Participar en la reuniones de la Mesa Directiva
Comentarios públicos a la Mesa Directiva
La reunión se transmitirá en vivo en la página de YouTube de GAPS.